Tranzicija, Vol. 22 No. 44, 2019.
Stručni rad
UTJECAJ OGLAŠAVAČKIH PORUKA NA PONAŠANJE KRAJNJIH KUPACA
Lejla Tatarević
; Fakultet poslovne ekonomije, Sveučilište/Univerzitet ,,Vitez,“, Vitez
Amina Krnjić
Sažetak
Moderno vrijeme u kojem živimo odlikuje turbulentan stil života, nedostatak vremena i virtualizacija. Potrošači danas imaju sve manje vremena, te svoje odluke o kupovini donose na osnovu preporuke ili oglašavačke poruke koju su uspjeli vidjeti.Oglašavanje predstavlja način na koji se proizvodi ili usluge predstavljaju na tržištu te tako postaju poželjni i traženi. Prilikom oglašavanja veoma je važno da poruka o proizvodu bude sveobuhvatna kako bi je kupci zapazili. Putem tržišnog komuniciranja ne nude se samo proizvodi nego i životni stil. Kroz rad je dokazano koliko su važne oglašavačke poruke, odnosno koliko je važno za samu kompaniju da kroz oglašavačke poruke svoj proizvod ili uslugu nametnu kao životni stil.
Ključne riječi
Hrčak ID:
235915
URI
Datum izdavanja:
20.3.2020.
Posjeta: 2.388 *