Stručni rad
UČENJE PUTEM RJEŠAVANJA PROBLEMA U NASTAVI
Patricija Kramberger Rom
Sažetak
Učenje putem rješavanja problema u nastavi, može se shvatiti kao rješavanje problema, a ne samo slučajno rješenje, već uvid u to, kako su učenici shvatili pozadinu problema, kako su ga prepoznali i koliko su vješto koristili različite strategije rješavanja problema. Na taj način učenici neizravno uče da uče. Budući da takve aktivnosti posebno aktiviraju mentalne aktivnosti, poput kreativnog učenja i drugih intelektualnih sposobnosti, svrstavamo učenje putem rješavanja problema među najzahtjevnije oblike aktivnosti učenja na koje tijekom školovanja ne obraćamo dovoljno pozornosti. Kao primjer dobre prakse, dodajem primjer nastave orijentirane na problem s učenicima sedmih razreda, koji su rješavali matematičke probleme s kvadratima u odnosu na druge geometrijske likove.
Ključne riječi
učenje putem rješavanja problema; problemski zadatci; suvremeni nastavni pristupi; problemi kvadrata
Hrčak ID:
237111
URI
Datum izdavanja:
19.5.2020.
Posjeta: 3.223 *