Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299

Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu

Xiaodong Zhang orcid id orcid.org/0000-0001-7216-6542 ; Beijing Foreign Studies University


Puni tekst: hrvatski pdf 366 Kb

str. 77-113

preuzimanja: 345

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 366 Kb

str. 77-113

preuzimanja: 396

citiraj


Sažetak

Ova studija pokazuje kako su nastavnici koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku sami sebe educirali i spojili jezično znanje i online izvore kako bi kod studenata produbili razumijevanje pisanoga teksta izvan njegove osnovne strukturne razine. Studija se uglavnom oslanjala na kvalitativne analize refleksije sveučilišnoga nastavnika engleskog jezika, na njegovu interakciju sa studentima te na eseje studenata i intervjue s njima. Studija je pokazala da se u procesu samorazvoja nastavnik suočio s raznovrsnim izazovima. Usprkos tome, nastavnikov samorazvoj kroz primjenu online izvora bio je potpomognut njegovom integracijom jezičnoga znanja, što je u konačnici pomoglo studentima prevladati dotadašnji način pisanja i kreirati kulturno i jezično adekvatan pisani diskurs. Zaključak je studije da je nastavnikov samorazvoj koristan za razvoj vještine pisane komunikacije studenata u ograničenom kontekstu te da je sinergija online izvora i jezičnoga znanja važna u prevladavanju izazova s kojima se nastavnik suočava u procesu samorazvoja.

Ključne riječi

inovacija kurikula, ograničeni kontekst, online izvori, stvaranje značenja, samorazvoj, pisana komunikacija

Hrčak ID:

238106

URI

https://hrcak.srce.hr/238106

Datum izdavanja:

19.3.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.924 *