Stručni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299
Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu
Xiaodong Zhang
orcid.org/0000-0001-7216-6542
; Beijing Foreign Studies University
Puni tekst: hrvatski pdf 366 Kb
str. 77-113
preuzimanja: 345
citiraj
APA 6th Edition
Zhang, X. (2020). Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu. Croatian Journal of Education, 22 (1), 77-113. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299
MLA 8th Edition
Zhang, Xiaodong. "Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu." Croatian Journal of Education, vol. 22, br. 1, 2020, str. 77-113. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Zhang, Xiaodong. "Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu." Croatian Journal of Education 22, br. 1 (2020): 77-113. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299
Harvard
Zhang, X. (2020). 'Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu', Croatian Journal of Education, 22(1), str. 77-113. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299
Vancouver
Zhang X. Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2020 [pristupljeno 22.12.2024.];22(1):77-113. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299
IEEE
X. Zhang, "Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu", Croatian Journal of Education, vol.22, br. 1, str. 77-113, 2020. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299
Puni tekst: engleski pdf 366 Kb
str. 77-113
preuzimanja: 396
citiraj
APA 6th Edition
Zhang, X. (2020). Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu. Croatian Journal of Education, 22 (1), 77-113. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299
MLA 8th Edition
Zhang, Xiaodong. "Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu." Croatian Journal of Education, vol. 22, br. 1, 2020, str. 77-113. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Zhang, Xiaodong. "Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu." Croatian Journal of Education 22, br. 1 (2020): 77-113. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299
Harvard
Zhang, X. (2020). 'Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu', Croatian Journal of Education, 22(1), str. 77-113. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299
Vancouver
Zhang X. Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2020 [pristupljeno 22.12.2024.];22(1):77-113. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299
IEEE
X. Zhang, "Analiza samorazvoja nastavnika koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku kroz primjenu online izvora u ograničenome kontekstu", Croatian Journal of Education, vol.22, br. 1, str. 77-113, 2020. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3299
Sažetak
Ova studija pokazuje kako su nastavnici koji poučavaju vještinu pisanja na engleskome jeziku sami sebe educirali i spojili jezično znanje i online izvore kako bi kod studenata produbili razumijevanje pisanoga teksta izvan njegove osnovne strukturne razine. Studija se uglavnom oslanjala na kvalitativne analize refleksije sveučilišnoga nastavnika engleskog jezika, na njegovu interakciju sa studentima te na eseje studenata i intervjue s njima. Studija je pokazala da se u procesu samorazvoja nastavnik suočio s raznovrsnim izazovima. Usprkos tome, nastavnikov samorazvoj kroz primjenu online izvora bio je potpomognut njegovom integracijom jezičnoga znanja, što je u konačnici pomoglo studentima prevladati dotadašnji način pisanja i kreirati kulturno i jezično adekvatan pisani diskurs. Zaključak je studije da je nastavnikov samorazvoj koristan za razvoj vještine pisane komunikacije studenata u ograničenom kontekstu te da je sinergija online izvora i jezičnoga znanja važna u prevladavanju izazova s kojima se nastavnik suočava u procesu samorazvoja.
Ključne riječi
inovacija kurikula, ograničeni kontekst, online izvori, stvaranje značenja, samorazvoj, pisana komunikacija
Hrčak ID:
238106
URI
https://hrcak.srce.hr/238106
Datum izdavanja:
19.3.2020.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.924
*