Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282
Softveri za glazbenu tehnologiju u usvajanju nastavnih sadržaja na satovima glazbene kulture
Biljana S. Jeremić
orcid.org/0000-0002-7893-5637
; University of Novi Sad, Faculty of Education in Sombor
Rajko Pećanac
; University of Novi Sad, Faculty of Education in Sombor
Emilija Stanković
orcid.org/0000-0002-5403-5618
; University of Novi Sad, Academy of Arts, Department of Music
Tanja Đurđević
orcid.org/0000-0002-8110-7306
Sažetak
U radu se istražuje korištenje softvera za glazbenu tehnologiju u usvajanju nastavnih sadržaja i realizaciji nastave glazbene kulture. Uzorak se sastoji od 129 učenika četvrtog razreda osnovne škole podijeljenih u dvije skupine, eksperimentalni (E-65 učenici) i kontrolni (K-64 učenici). Eksperiment se temelji na konceptu nastave u kojoj se učenici potiču na poticanje intelektualnih procesa (učenje, pažnja, pamćenje) korištenjem glazbene tehnologije. Rezultati ove studije pokazuju da postoji značajna razlika između dviju skupina u pogledu razine usvojenog sadržaja. Ovaj je rad temelj daljnjih istraživanja koja bi bila usmjerena na učenike svih uzrasta, kao korisnike novih tehnologija u nastavi glazbene kulture.
Ključne riječi
glazba putem tehnologije; obrazovni softver; postignuća učenika
Hrčak ID:
238102
URI
Datum izdavanja:
19.3.2020.
Posjeta: 2.013 *