Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282

Softveri za glazbenu tehnologiju u usvajanju nastavnih sadržaja na satovima glazbene kulture

Biljana S. Jeremić orcid id orcid.org/0000-0002-7893-5637 ; University of Novi Sad, Faculty of Education in Sombor
Rajko Pećanac ; University of Novi Sad, Faculty of Education in Sombor
Emilija Stanković orcid id orcid.org/0000-0002-5403-5618 ; University of Novi Sad, Academy of Arts, Department of Music
Tanja Đurđević orcid id orcid.org/0000-0002-8110-7306


Puni tekst: engleski pdf 279 Kb

str. 263-286

preuzimanja: 403

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 279 Kb

str. 263-286

preuzimanja: 344

citiraj


Sažetak

U radu se istražuje korištenje softvera za glazbenu tehnologiju u usvajanju nastavnih sadržaja i realizaciji nastave glazbene kulture. Uzorak se sastoji od 129 učenika četvrtog razreda osnovne škole podijeljenih u dvije skupine, eksperimentalni (E-65 učenici) i kontrolni (K-64 učenici). Eksperiment se temelji na konceptu nastave u kojoj se učenici potiču na poticanje intelektualnih procesa (učenje, pažnja, pamćenje) korištenjem glazbene tehnologije. Rezultati ove studije pokazuju da postoji značajna razlika između dviju skupina u pogledu razine usvojenog sadržaja. Ovaj je rad temelj daljnjih istraživanja koja bi bila usmjerena na učenike svih uzrasta, kao korisnike novih tehnologija u nastavi glazbene kulture.

Ključne riječi

glazba putem tehnologije; obrazovni softver; postignuća učenika

Hrčak ID:

238102

URI

https://hrcak.srce.hr/238102

Datum izdavanja:

19.3.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.013 *