Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22522/cmr20200157

Uloga i utjecaj e-marketinga u turizmu Slavonije i Baranje

Marija Završki orcid id orcid.org/0000-0001-5528-490X ; Doktorska škola Kulturologije, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Katarina Horvat orcid id orcid.org/0000-0002-4947-5846 ; Doktorska škola Kulturologije, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 265 Kb

str. 104-123

preuzimanja: 753

citiraj


Sažetak

Sve veća uloga e-marketinga u turizmu utjecala je na razvoj međusobne komunikacije lokalnog stanovništva, posebice u ruralnim destinacijama i turističkih djelatnika. Oni zajedno participiraju u stvaranju infrastrukture na način koji im pomaže u poboljšanju razvoja turizma. Kontinentalni se turizam u Hrvatskoj počinje intenzivnije razvijati, a turizam u Slavoniji, Baranji i Srijemu ima izražen potencijal za razvoj turističkog identiteta istočne regije. Ključnu ulogu u promociji destinacije Slavonije za domaće i strane goste na internetu imaju posebne e-zajednice koje čine dionici javnog i civilnog sektora, turističke zajednice, jedinice lokalne samouprave, stručna udruženja u turizmu i lokalna obiteljska gospodarstva s djelatnošću u turizmu. Ovaj se rad bavi utjecajem nositelja funkcije turističkog razvoja i upravljanjem imidža turističke ponude u e-sferi, a popratno istraživanje temelji se na kombinaciji teorijskog pristupa i empirijskih podataka i predstavlja način na koji ti subjekti kombiniraju i surađuju u oblikovanju krovnog marketinškog koncepta promocije turističke ponude u Slavoniji.

Ključne riječi

Slavonija; ruralni turizam; razvoj; e-marketing; klaster

Hrčak ID:

238222

URI

https://hrcak.srce.hr/238222

Datum izdavanja:

25.5.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.142 *