Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20200157
Uloga i utjecaj e-marketinga u turizmu Slavonije i Baranje
Marija Završki
orcid.org/0000-0001-5528-490X
; Doktorska škola Kulturologije, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Katarina Horvat
orcid.org/0000-0002-4947-5846
; Doktorska škola Kulturologije, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
Sve veća uloga e-marketinga u turizmu utjecala je na razvoj međusobne komunikacije lokalnog stanovništva, posebice u ruralnim destinacijama i turističkih djelatnika. Oni zajedno participiraju u stvaranju infrastrukture na način koji im pomaže u poboljšanju razvoja turizma. Kontinentalni se turizam u Hrvatskoj počinje intenzivnije razvijati, a turizam u Slavoniji, Baranji i Srijemu ima izražen potencijal za razvoj turističkog identiteta istočne regije. Ključnu ulogu u promociji destinacije Slavonije za domaće i strane goste na internetu imaju posebne e-zajednice koje čine dionici javnog i civilnog sektora, turističke zajednice, jedinice lokalne samouprave, stručna udruženja u turizmu i lokalna obiteljska gospodarstva s djelatnošću u turizmu. Ovaj se rad bavi utjecajem nositelja funkcije turističkog razvoja i upravljanjem imidža turističke ponude u e-sferi, a popratno istraživanje temelji se na kombinaciji teorijskog pristupa i empirijskih podataka i predstavlja način na koji ti subjekti kombiniraju i surađuju u oblikovanju krovnog marketinškog koncepta promocije turističke ponude u Slavoniji.
Ključne riječi
Slavonija; ruralni turizam; razvoj; e-marketing; klaster
Hrčak ID:
238222
URI
Datum izdavanja:
25.5.2020.
Posjeta: 2.142 *