Skoči na glavni sadržaj

Communication Management Review , Vol. 05 No. 01, 2020.

  • Datum izdavanja: 25.05.2020.
  • Objavljen na Hrčku: 24.05.2020.

Sadržaj

Puni tekst

Editor's Note (str. 4-5)

Doris Peručić, Romana Lekić, Karlo Kolesar
Uvodnik


Hrvatska kao sportski brend – prepoznavanje hrvatskog sporta i sportaša među europskim studentima (str. 6-25)

Božo Skoko, Dejan Gluvačević, Ante Bogdanić
Prethodno priopćenje


Uloga stereotipa u stvaranju nacionalne slike: Slika Hrvatske koju imaju Japanci (str. 26-47)

Tanja Grmuša, Hazuki Mori
Prethodno priopćenje


Sustainable Tourism – Self-Deception, Idea or Reality? (str. 48-83)

Sara Melkić, Izidora Marković Vukadin, Lucija Roknić
Prethodno priopćenje


Cardinal Stepinac as an Element in Shaping the Image of the National Brand of Croatia (str. 84-103)

Davor Trbušić, Stipan Rimac
Prethodno priopćenje


The Role and Influence of e-marketing in the Tourism of Slavonia and Baranja (str. 104-123)

Marija Završki, Katarina Horvat
Prethodno priopćenje


Posjeta: 15.293 *