Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Samovrednovanje visokoškolske knjižnice – na primjeru knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku

Vesna Radičević ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Knjižnica


Puni tekst: hrvatski pdf 515 Kb

str. 83-98

preuzimanja: 882

citiraj


Sažetak

Samovrednovanje se u mnogim područjima i djelatnostima afirmiralo kao novi pristup analize kvalitete vlastite prakse koji se, uz vanjsko vrednovanje kvalitete, smatra najučinkovitijim mehanizmom za unapređivanje kvalitete određene djelatnosti. U procesu samovrednovanja knjižnice mogu primjenjivati različite metode od samoevaluacijskih upitnika, anketiranja korisnika, do SWOT- analiza, benchmarkinga i izrade razvojnih planova do drugih strateških dokumenata knjižnice. Rad opisuje proces samovrednovanja Knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku, i ukazuje na potrebu utvrđivanja prijedloga modela samovrednovanja koji bi polazio ne samo od vrednovanja zasnovanog na kvantitativnom mjerenju opremljenosti knjižnica, nego i pokazatelja učinka knjižnica na kvalitetu nastave i uopće studiranja na fakultetu.

Ključne riječi

samovrednovanje knjižnica, anketiranje korisnika, SWOT analiza, strateški dokumenti knjižnice

Hrčak ID:

239694

URI

https://hrcak.srce.hr/239694

Datum izdavanja:

9.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.392 *