Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.38190/ope.10.1.8

Strategija za razvoj i procjenu kritičkog mišljenja u preddiplomskom upravljanju, poduzetništvu i obrazovanju rukovodstva

Alina Zapalska ; U.S. Coast Guard Academy
Ben Wroblewski ; U.S. Coast Guard Academy
Peter Imbriale ; U.S. Coast Guard Academy
Parish Kaleiwahea ; U.S. Coast Guard Academy
Joshua Schwartz ; U.S. Coast Guard Academy


Puni tekst: engleski pdf 1.705 Kb

str. 54-75

preuzimanja: 390

citiraj


Sažetak

Ovaj rad ilustrira strategiju za unapređivanje i procjenu sposobnosti kritičkog razmišljanja u preddiplomskom poslovnom programu. Bloomova taksonomija 21. stoljeća provodi se kao potpora stalnom i progresivnom razvoju vještina kritičkog mišljenja kroz nastavni plan i program. Uspjeh ove strategije za razvoj kritičkog mišljenja temelji se na učinkovitosti sekvencijalno osmišljene nastave uz kontinuirani proces procjene razvoja sposobnosti kritičkog mišljenja tijekom sve četiri godine preddiplomskog programa. Ova se strategija može provesti uz minimalan napor u okviru bilo kojeg preddiplomskog programa koji je odgovoran za obrazovanje budućih poduzetnika.

Ključne riječi

Bloomova taksonomija; kritičko razmišljanje; strategija; procjena; zadaci

Hrčak ID:

239700

URI

https://hrcak.srce.hr/239700

Datum izdavanja:

24.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.070 *