Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.4

ULOGA I STATUS KOMUNIKACIJSKIH STRUČNJAKA U POLICIJI

Anita Kovačič Čelofiga ; Alma Mater Europaea, Maribor, Slovenija
Mario Plenković ; Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska & Alma Mater Europaea, Maribor, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 814 Kb

str. 37-52

preuzimanja: 577

citiraj


Sažetak

Rad policije je stalno u prvom planu medijskih izvještavanja i javnog interesa - malo državnih institucija koje podliježu tolikoj medijskoj i javnoj pozornosti kao policija. Odnosi s javnostima, dakle, značajno oblikuju njezin imidž i istovremeno se razlikuju od odnosa s javnostima u javnoj upravi i privatnom sektoru zbog svoje specifičnosti. U članku se govori o radu slovenskih stručnjaka za komunikaciju u policiji, njihovom položaju i statusu, te njihovom položaju u usporedbi sa stranim kolegama i komunikatorima u javnom i privatnom sektoru. Ispitali smo sadržaj i sistemska ograničenja slovenskih stručnjaka za komunikaciju u policiji i otkrili da su suočeni s nedostatkom medijskog iskustva, odgovarajuće edukacije i poznavanja suvremenih vještina. Ključni su razlozi za takvu situaciju: neadekvatna kadrovska politika, organizacija, provedba odnosa s javnostima i nedostatak obuke zaposlenika. Ta su ograničenja glavni čimbenici zbog kojih stručnjaci za policijsku komunikaciju većinu svog vremena posvećuju tehničkoj razini odnosa s javnostima, čak i ako bi za kvalitetniji i moderniji odnos s javnostima češće trebali igrati stratešku ulogu.

Ključne riječi

odnosi s javnošću; policija; stručnjaci za odnose s javnošću; strateško upravljanje komunikacijama

Hrčak ID:

240174

URI

https://hrcak.srce.hr/240174

Datum izdavanja:

30.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.035 *