Kineziologija, Vol. 9. No. 1.-2., 1979.
Pregledni rad
Metodske osnove nastave tjelesnog odgoja
Jelica Reljić
; Fakultet za fizičku kulturu, Zagreb
Sažetak
Na uzorku od 36 razreda učenika i 36 razreda učenica ispitan je utjecaj tri vrste programa tjelesnog odgoja u srednjim školama na somatske, motorne i konativne osobine učenika. Prvi je program tjelesnog odgoja, a drugi se služio izmijenjenim metodskim postupcima, dok je treći bio definitivno izmijenjen u skladu sa ciljem istraživanja.
Rezultati su pokazali da je bvvolumen rada u nastavi tjelesnog odgoja sa fondom od tri sata tjedno nedovoljan da bi se postigli značajniji rezultati u pogledu promjene somatskih, motoričkih i konativnih osobina ućenika. Zaključeno je da je vjerojatno neophodno osigurati svakodnevno tjelesno vježbanje u trajanju od 60 minuta kroz različite oblike rada, za učenike srednjih škola.
Ključne riječi
Hrčak ID:
241049
URI
Datum izdavanja:
1.1.1979.
Posjeta: 1.151 *