Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.31724/rihjj.46.1.1

Nastavnici jezika i gomilizacija: uvid u europsko istraživanje

Špela Arhar Holdt orcid id orcid.org/0000-0003-0565-0531 ; University of Ljubljana, Slovenia
Rina Zviel-Girshin ; Ruppin Academic Center, Israel
Elżbieta Gajek orcid id orcid.org/0000-0003-2971-8334 ; University of Warsaw, Poland
Isabel Durán-Muñoz orcid id orcid.org/0000-0002-6795-498X ; University of Córdoba, Spain
Petra Bago orcid id orcid.org/0000-0002-4994-6417 ; University of Zagreb, Croatia
Karën Fort ; Sorbonne Université, France
Ciler Hatipoglu orcid id orcid.org/0000-0002-7171-1673 ; Middle East Technical University, Turkey
Ramunė Kasperavičienė orcid id orcid.org/0000-0003-0782-3758 ; Kaunas University of Technology, Lithuania
Svetla Koeva ; Bulgarian Academy of Sciences, Bulgaria
Ivana Lazić Konjik orcid id orcid.org/0000-0003-0840-0140 ; Serbian Academy of Sciences and Arts, Serbia
Lina Miloshevska ; University of Information Science and Technology “St. Paul the Apostle”, Macedonia
Antonia Ordulj ; University of Zagreb, Croatia
Christos Rodosthenous orcid id orcid.org/0000-0003-2065-9200 ; Open University of Cyprus, Cyprus
Elena Volodina orcid id orcid.org/0000-0003-1935-1321 ; University of Gothenburg, Sweden
Tassja Weber orcid id orcid.org/0000-0002-8873-4716 ; University of Mannheim, Germany
Lorenzo Zanasi ; Eurac Research, Italy


Puni tekst: engleski pdf 1.656 Kb

str. 1-28

preuzimanja: 755

citiraj


Sažetak

U radu je predstavljeno europsko istraživanje o nastavnicima i gomilizaciji (engl. crowdsourcing). U istraživanju je ispitano koliko su nastavnici jezika upoznati s konceptom gomilizacije te su ispitani njihovi stavovi o uključivanju gomilizacije u aktivnosti poučavanja jezika. Istraživanje je provedeno s pomoću mrežnog upitnika, a prikupljani su podatci o: (a) iskustvu nastavnika u organizaciji gomilizacijskih aktivnosti s učenicima/studentima, (b) razvoju gomilizacijskih resursa i materijala, kao i (c) motivaciji nastavnika za sudjelovanjem u gomilizaciji i upotrebi njezinih aktivnosti. Upitnik je distribuiran u više od 30 europskih zemalja. Uzorak obuhvaća 1129 nastavnika jezika u dobi od 20 do 65 godina, koji rade uglavnom u institucijama tercijarnog obrazovanja. Podatci upućuju na to da ispitanici nisu upoznati s konceptom gomilizacije, zbog čega je niska stopa gomilizacijskih aktivnosti u učionici. Međutim, velik je postotak nastavnika koji su voljni sudjelovati u gomilizaciji kako bi se razvili obrazovni sadržaji za jezike koje poučavaju. Posebno su voljni surađivati s drugim nastavnicima u stvaranju interaktivnih digitalnih obrazovnih sadržaja te odabirati, uređivati i dijeliti jezične primjere za vježbe i testove. Budući da je uključivanje gomilizacijskih aktivnosti u poučavanje jezika još u povojima, istaknuti su koraci za daljnja istraživanja.

Ključne riječi

gomilizacija; poučavanje jezika; jezična infrastruktura; istraživanje

Hrčak ID:

243065

URI

https://hrcak.srce.hr/243065

Datum izdavanja:

2.9.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.426 *