Stručni rad
MOŽE LI UČENJE BITI IGRA?
Vandy Šinigoj Franko
; OŠ Raka
Sažetak
Jedan od glavnih razloga neuspjeha, nezainteresiranosti i posljedičnog nezadovoljstva ocjenama učenika na nastavi je nedostatak motivacije za učenjem. Kako pobuditi zanimanje učenika za nastavu, kako ih privući nekom predmetu i olakšati im rad? To možemo djelomično učiniti pomoću igara. Didaktičke igre pobuđuju zanimanje za učenjem, jer pokazuju učenicima da određeni predmet nije toliko zahtjevan, dapače može biti i zabavan. Na taj način privlačimo učenike materijalu i posljedično im olakšavamo razumijevanje.
Neki tvrde da su igre prikladne samo za djecu rane dobi, ali prave didaktičke igre pogodne su za motiviranje učenika različite dobi i (pred)znanja. Uvođenje didaktičkih igara u učionicu mijenja rad učitelja i učenika. Učenike čini znatiželjnima i više zainteresiranima. Međutim, na učitelju ostaje ta mogućnost da to iskoristi i preokrene u korist učenika.
Ključne riječi
poučavanje, motivacija, didaktičke igre, učenje
Hrčak ID:
246851
URI
Datum izdavanja:
1.1.2021.
Posjeta: 1.507 *