Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Višeosjetilno, izravno i strukturirano poučavanje učenika s teškoćama u učenju - studija slučaja

Zrinka Fišer orcid id orcid.org/0000-0001-5425-6659 ; Osnovna škola „Vladimir Nazor“ Slavonski Brod, Slavonski Brod, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 699 Kb

str. 83-102

preuzimanja: 600

citiraj


Sažetak

Tijekom prvog obrazovnog razdoblja u školskoj godini 2018./2019. učenika drugog
razreda osnovne škole sa specifičnim poremećajem razvoja motoričkih funkcija i nespecificiranim
poremećajem razvoja govora i govornog jezika poučavalo se engleskom kao stranom jeziku uz
primjenu višeosjetilne, izravne i strukturirane metode. Dječak je na predtestu, kojim se mjerilo
slušanje s razumijevanjem, čitanje s razumijevanjem i pisanje, ostvario 33 % točnosti, a nakon
primjene prilagodbi u poučavanju na posttestu je postigao 87 % točnosti. Prema mnogobrojnim
zakonskim aktima propisano je da se učenike s teškoćama u učenju treba poučavati na način kojim
im se omogućuje postizanje obrazovnog uspjeha, a koji je u skladu s njihovim sposobnostima.
Nalazi ove studije slučaja ukazuju na učinkovitost primjene višeosjetilnog, strukturiranog i
izravnog poučavanja na učenike s teškoćama u učenju i na nužnost njegove primjene u odgoju i
obrazovanju učenika u nižim razredima osnovne škole.

Ključne riječi

teškoće u učenju; višeosjetilno, izravno, strukturirano poučavanje

Hrčak ID:

249116

URI

https://hrcak.srce.hr/249116

Datum izdavanja:

22.10.2020.

Posjeta: 1.491 *