Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.21857/mwo1vcjpvy

Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra

Martina Briš Alić ; Ekonomski fakultet u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Martina Harc orcid id orcid.org/0000-0002-7207-9032 ; Zavod za znanstveni i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sanja Romić ; Properta d.o.o., Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.007 Kb

str. 183-205

preuzimanja: 674

citiraj


Sažetak

Trgovački centri kao suvremene potrošačke strukture posljedica su današnjega potrošačkog načina života i neizostavan su dio svakodnevice. U ovome su radu predstavljene ključne odrednice nužne pri planiranju i kreiranju suvremenoga uspješnoga trgovačkog centra. Definirano je pet ključnih odrednica: istraživanje tržišta potencijalnih kupaca, lokacija i pristupačnost, konkurencija, veličina i dizajn centra te sastav zakupnika. Prikazuje se i međusobna korelacija ključnih čimbenika te je zaključeno da isključivo ispunjenje svih navedenih čimbenika rezultira uspješnim i profitabilnim projektom, što je dokazano analizom slučaja trgovačkoga centra Portanova u Osijeku. Podaci su prikupljeni iz primarnih i sekundarnih izvora. Primarni podaci prikupljeni su metodom promatranja i provedbom anketnoga istraživanja, a kao izvor sekundarnih podataka korištena su prethodna istraživanja te podaci trgovačkih centara.

Ključne riječi

lokacija; maloprodaja; konkurencija; sastav zakupnika; trgovački centar

Hrčak ID:

250758

URI

https://hrcak.srce.hr/250758

Datum izdavanja:

15.11.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.775 *