Stručni rad
https://doi.org/10.32728/mo.15.1.2020.06
SOCIJALNA KOMPETENTNOST U RANOJ I PREDŠKOLSKOJ DOBI
Martina Župančić
orcid.org/0000-0002-1027-1344
; Samobor Republika Hrvatska
Alen Hasikić
orcid.org/0000-0003-2234-9556
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Republika Hrvatska
Sažetak
U radu se determinira konstrukt socijalne kompetencije s gledišta različitih autora. Rezultati raznih istraživanja pokazali su da djeca s razvijenom socijalnom kompetencijom ostvaruju bolje akademske rezultate i imaju veće samopouzdanje. Stoga se u radu tumači važnost odgojno-obrazovnih radnika i uloga obitelji u razvijanju socijalnih kompetencija djece predškolske dobi. Uz to, u radu su prikazana recentnija istraživanja socijalne kompetencije u odnosu na rodne razlike i sociometrijski status i prijateljstvo.
Ključne riječi
socijalna kompetencija, odgojno-obrazovni radnik, uloga obitelji.
Hrčak ID:
251960
URI
Datum izdavanja:
9.2.2021.
Posjeta: 4.935 *