Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32914/i.54.1-2.7

PROCJENA STUDENATA O DIJALOGU I ARGUMENTIRANJU U DRUŠTVU I ŠKOLI

Marina Diković ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 644 Kb

str. 77-87

preuzimanja: 409

citiraj


Sažetak

Svrha ovoga rada bila je pridonijeti modelu pripreme učenika za aktivno argumentiranje u demokratskom društvu i naglasiti ulogu nastavnika u raspravama u učionici /1/. 245 studenata iznijelo je svoje mišljenje u Upitniku o dijalogu i argumentaciji. Cilj istraživanja bio je ispitati mišljenje studenata (budućih nastavnika) o argumentiranju. Rezultati pokazuju da studenti na pozitivniji način ocjenjuju područja argumentiranja u školi s aspekta odnosa između njezinih dionika, s tim da je najbolje ocijenjen odnos između učenika; oni koji imaju najviše znanja o konceptu argumentiranja pozitivno ocjenjuju to da uključivanje u različite aktivnosti u društvu razvija koheziju, dijalog i argumentiranje. Studenti s boljom procjenom važnih karakteristika nastavnika za argumentaciju pokazuju veće razumijevanje za poticanje školskih aktivnosti koje doprinose razvoju dijaloga.

Ključne riječi

aktivno građanstvo; aktivno sudjelovanje; argumentacija; dionici u školi; mišljenje studenata

Hrčak ID:

252190

URI

https://hrcak.srce.hr/252190

Datum izdavanja:

8.2.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.510 *