Informatologia, Vol. 54 No. 1-2, 2021.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32914/i.54.1-2.7
PROCJENA STUDENATA O DIJALOGU I ARGUMENTIRANJU U DRUŠTVU I ŠKOLI
Marina Diković
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, Hrvatska
Sažetak
Svrha ovoga rada bila je pridonijeti modelu pripreme učenika za aktivno argumentiranje u demokratskom društvu i naglasiti ulogu nastavnika u raspravama u učionici /1/. 245 studenata iznijelo je svoje mišljenje u Upitniku o dijalogu i argumentaciji. Cilj istraživanja bio je ispitati mišljenje studenata (budućih nastavnika) o argumentiranju. Rezultati pokazuju da studenti na pozitivniji način ocjenjuju područja argumentiranja u školi s aspekta odnosa između njezinih dionika, s tim da je najbolje ocijenjen odnos između učenika; oni koji imaju najviše znanja o konceptu argumentiranja pozitivno ocjenjuju to da uključivanje u različite aktivnosti u društvu razvija koheziju, dijalog i argumentiranje. Studenti s boljom procjenom važnih karakteristika nastavnika za argumentaciju pokazuju veće razumijevanje za poticanje školskih aktivnosti koje doprinose razvoju dijaloga.
Ključne riječi
aktivno građanstvo; aktivno sudjelovanje; argumentacija; dionici u školi; mišljenje studenata
Hrčak ID:
252190
URI
Datum izdavanja:
8.2.2021.
Posjeta: 1.441 *