Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UČENJE PISANJA UZ POMOĆ FONOMSKE METODE

Andreja Živko-Rožman ; OŠ IV Murska Sobota


Puni tekst: hrvatski pdf 177 Kb

str. 526-531

preuzimanja: 155

citiraj


Sažetak

Pismenost je proces koji, kao što i samo ime govori, traje dugo. U njemu pojedinac uči čitati i pisati. U početku se odvija nesustavno, ali sustavno po ulasku u školu. U školi učitelji koriste razne postupke i metode učenja pisanja. Jedna od metoda koja se najčešće koristi u osnovnim školama koje provode prilagođeni program s nižim obrazovnim standardom je takozvana metoda uz pomoć fonomske metode. Dijete uči odgovarajuće slovo na multisenzorni način: slikom, zvukom i pokretom. Upravo zbog multisenzornog pristupa, metoda uz pomoć fonomike pogodna je za različite skupine učenika. Posebno je pogodan za učenike koji imaju problema s razmišljanjem i percepcijom.

Ključne riječi

pismenost, fonomimika, multisenzorni pristup, percepcija.

Hrčak ID:

255544

URI

https://hrcak.srce.hr/255544

Datum izdavanja:

2.5.2021.

Posjeta: 469 *