Stručni rad
UČENJE PISANJA UZ POMOĆ FONOMSKE METODE
Andreja Živko-Rožman
; OŠ IV Murska Sobota
Sažetak
Pismenost je proces koji, kao što i samo ime govori, traje dugo. U njemu pojedinac uči čitati i pisati. U početku se odvija nesustavno, ali sustavno po ulasku u školu. U školi učitelji koriste razne postupke i metode učenja pisanja. Jedna od metoda koja se najčešće koristi u osnovnim školama koje provode prilagođeni program s nižim obrazovnim standardom je takozvana metoda uz pomoć fonomske metode. Dijete uči odgovarajuće slovo na multisenzorni način: slikom, zvukom i pokretom. Upravo zbog multisenzornog pristupa, metoda uz pomoć fonomike pogodna je za različite skupine učenika. Posebno je pogodan za učenike koji imaju problema s razmišljanjem i percepcijom.
Ključne riječi
pismenost, fonomimika, multisenzorni pristup, percepcija.
Hrčak ID:
255544
URI
Datum izdavanja:
2.5.2021.
Posjeta: 769 *