Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2020-8-3-04

DIGITALIZACIJA NASTAVE U ŠKOLSKOM OBRAZOVANJU

Marija Gjud ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska, student
Ida Popčević orcid id orcid.org/0000-0001-6283-9387 ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 3.676 Kb

str. 154-162

preuzimanja: 1.705

citiraj


Sažetak

U radu je predstavljeno istraživanje o tome u kojoj mjeri je do sada digitalizacija nastave pomogla u ostvarivanju boljih rezultata no prije kod učenika te koliko je samim učenicima pomogla u učenju i savladavanju školskog gradiva. Učitelji, iako svjesni pozitivnih i negativnih aspekata u korištenju digitalne tehnologije u nastavi, još uvijek je umjereno koriste te se više oslanjaju na starije metode podučavanja. Učitelji smatraju da su djeci za savladavanje gradiva dovoljni udžbenici te da je zbog dinamike samog nastavnog procesa, poželjno povremeno i umjereno upotrijebiti digitalne alate u nastavi. Smatraju da često sami digitalni alati odvraćaju pažnju od sadržaja. Za učenike, s druge pak strane, korištenje tehnologije u nastavi stvara dodatni interes, zabavu i dinamiku. Motiviraniji su kada se koristi digitalna tehnologija u nastavi, te više samostalno istražuju sadržaj koji im je dostupniji no ikad.

Ključne riječi

digitalizacija; obrazovanje; škola; informatizacija; škola za život

Hrčak ID:

255952

URI

https://hrcak.srce.hr/255952

Datum izdavanja:

1.12.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.787 *