Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v23i1.3888

Važnost primjene multimedijske aplikacije stvorene prema ADDIE modelu za poučavanje pisanja i čitanja slova

Fadil Novalić orcid id orcid.org/0000-0002-6921-0511 ; Department of Computer Science University of Novi Pazar Dimitrija Tucovića bb, 36300 Novi Pazar, Serbia
Emruš Azizović ; Department of Computer Science University of Novi Pazar Dimitrija Tucovića bb, 36300 Novi Pazar, Serbia
Faruk Selimović ; Department of Computer Science University of Novi Pazar Dimitrija Tucovića bb, 36300 Novi Pazar, Serbia
Muzafer Saračević ; Department of Computer Science University of Novi Pazar Dimitrija Tucovića bb, 36300 Novi Pazar, Serbia


Puni tekst: engleski pdf 552 Kb

str. 217-253

preuzimanja: 562

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 552 Kb

str. 217-253

preuzimanja: 260

citiraj


Sažetak

U ovom radu ispituje se utjecaj multimedijskoga sadržaja na učenje čitanja i
pisanja slova. U svrhu istraživanja izrađena je multimedijska aplikacija za učenje
čitanja i pisanja slova, prema ADDIE modelu instrukcijskoga dizajna. U radu je
opisana aplikacija prikazom aplikacijskoga sučelja, opisom funkcija i dijelova koda.
Istražene su tehničke mogućnosti korištenja multimedijske aplikacije kao i utjecaj
njezine uporabe na svijest učenika i nastavnika o važnosti uvođenja multimedijskih
nastavnih sadržaja. Glavno se istraživanje odnosi na uspjeh učenja čitanja i pisanja
slova, a provedeno je usporedbom postignuća učenika na kraju školske godine u
dvije osnovne škole.

Ključne riječi

aplikacija; e-učenje; obrazovanje; poboljšavanje nastave

Hrčak ID:

256414

URI

https://hrcak.srce.hr/256414

Datum izdavanja:

23.3.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.801 *