Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v23i1.3888
Važnost primjene multimedijske aplikacije stvorene prema ADDIE modelu za poučavanje pisanja i čitanja slova
Fadil Novalić
orcid.org/0000-0002-6921-0511
; Department of Computer Science University of Novi Pazar Dimitrija Tucovića bb, 36300 Novi Pazar, Serbia
Emruš Azizović
; Department of Computer Science University of Novi Pazar Dimitrija Tucovića bb, 36300 Novi Pazar, Serbia
Faruk Selimović
; Department of Computer Science University of Novi Pazar Dimitrija Tucovića bb, 36300 Novi Pazar, Serbia
Muzafer Saračević
; Department of Computer Science University of Novi Pazar Dimitrija Tucovića bb, 36300 Novi Pazar, Serbia
Sažetak
U ovom radu ispituje se utjecaj multimedijskoga sadržaja na učenje čitanja i
pisanja slova. U svrhu istraživanja izrađena je multimedijska aplikacija za učenje
čitanja i pisanja slova, prema ADDIE modelu instrukcijskoga dizajna. U radu je
opisana aplikacija prikazom aplikacijskoga sučelja, opisom funkcija i dijelova koda.
Istražene su tehničke mogućnosti korištenja multimedijske aplikacije kao i utjecaj
njezine uporabe na svijest učenika i nastavnika o važnosti uvođenja multimedijskih
nastavnih sadržaja. Glavno se istraživanje odnosi na uspjeh učenja čitanja i pisanja
slova, a provedeno je usporedbom postignuća učenika na kraju školske godine u
dvije osnovne škole.
Ključne riječi
aplikacija; e-učenje; obrazovanje; poboljšavanje nastave
Hrčak ID:
256414
URI
Datum izdavanja:
23.3.2021.
Posjeta: 1.801 *