Kineziologija, Vol. 29 No. 2, 1997.
Izvorni znanstveni članak
Procjene vrijednosti sadržaja tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi
Vladimir Findak
; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Dušan Metikoš
; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Miloš Mraković
; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Boris Neljak
; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Franjo Prot
; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Svrha ovog rada bila je da se utvrdi hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture u prva četiri razreda osnovne škole. Procjenu su izvršili eksperti na skalama Lickertova tipa, a dobiveni rezultati pokazuju da svaki pojedini sadržaj ima različit značaj kako u pretvorbi važnijih antropoloških obilježja, tako i u rješavanju utilitarnih potreba, što su dragocjene spoznaje za egzaktnije definiranje ciljeva i programiranje procesa vježbanja.
Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kultura, sadržaj nastave, osnovna škola
Hrčak ID:
256453
URI
Datum izdavanja:
22.4.1997.
Posjeta: 677 *