Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Procjene vrijednosti sadržaja tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi

Vladimir Findak ; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Dušan Metikoš ; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Miloš Mraković ; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Boris Neljak ; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Franjo Prot ; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 1.288 Kb

str. 61-69

preuzimanja: 98

citiraj


Sažetak

Svrha ovog rada bila je da se utvrdi hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture u prva četiri razreda osnovne škole. Procjenu su izvršili eksperti na skalama Lickertova tipa, a dobiveni rezultati pokazuju da svaki pojedini sadržaj ima različit značaj kako u pretvorbi važnijih antropoloških obilježja, tako i u rješavanju utilitarnih potreba, što su dragocjene spoznaje za egzaktnije definiranje ciljeva i programiranje procesa vježbanja.

Ključne riječi

tjelesna i zdravstvena kultura, sadržaj nastave, osnovna škola

Hrčak ID:

256453

URI

https://hrcak.srce.hr/256453

Datum izdavanja:

22.4.1997.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 352 *