Stručni rad
KAKVU VRSTU AUTORITETA BI TREBAO USPOSTAVLJATI MODERNI UČITELJ?
Lana Klopčić
; Osnovna škola Dob
Sažetak
Svrha našeg istraživanja bila je rasvijetliti pitanje uspostavljanja autoriteta učitelja u osnovnoj školi i utvrditi kako učenici doživljavaju i vrednuju autoritet učitelja. Glavna svrha našeg empirijskog istraživanja bila je usporediti različite načine uspostavljanja autoriteta učitelja u osnovnoj školi i utvrditi postoje li učitelji s različitim načinima uspostavljanja autoriteta u određenoj osnovnoj školi i u kojoj mjeri te razlike učenici uočavaju. Proveli smo empirijsko istraživanje korištenjem kvantitativne metode prikupljanja podataka s upitnikom za nastavnike i učenike, sa slučajnim uzorkom u jednoj od prigradskih osnovnih škola u Sloveniji. Rezultati dobiveni faktorskom analizom skupova pokazatelja za definiranje vrste učiteljskog autoriteta potvrdili su i utemeljili vrijednost postojanja tri glavna tipa učiteljskog autoriteta i jasnu korelaciju između predviđenih teorijskih okvira određene vrste učiteljskog autoriteta.
Ključne riječi
Hrčak ID:
259354
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 1.934 *