Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KAKVU VRSTU AUTORITETA BI TREBAO USPOSTAVLJATI MODERNI UČITELJ?

Lana Klopčić ; Osnovna škola Dob


Puni tekst: hrvatski pdf 293 Kb

str. 31-43

preuzimanja: 1.312

citiraj


Sažetak

Svrha našeg istraživanja bila je rasvijetliti pitanje uspostavljanja autoriteta učitelja u osnovnoj školi i utvrditi kako učenici doživljavaju i vrednuju autoritet učitelja. Glavna svrha našeg empirijskog istraživanja bila je usporediti različite načine uspostavljanja autoriteta učitelja u osnovnoj školi i utvrditi postoje li učitelji s različitim načinima uspostavljanja autoriteta u određenoj osnovnoj školi i u kojoj mjeri te razlike učenici uočavaju. Proveli smo empirijsko istraživanje korištenjem kvantitativne metode prikupljanja podataka s upitnikom za nastavnike i učenike, sa slučajnim uzorkom u jednoj od prigradskih osnovnih škola u Sloveniji. Rezultati dobiveni faktorskom analizom skupova pokazatelja za definiranje vrste učiteljskog autoriteta potvrdili su i utemeljili vrijednost postojanja tri glavna tipa učiteljskog autoriteta i jasnu korelaciju između predviđenih teorijskih okvira određene vrste učiteljskog autoriteta.

Ključne riječi

autoritet, vrste autoriteta učitelja, načini uspostavljanja autoriteta učitelja u razredu, faktorska analiza

Hrčak ID:

259354

URI

https://hrcak.srce.hr/259354

Datum izdavanja:

1.11.2021.

Posjeta: 1.934 *