Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Poticanje glazbeno nadarenih učenika na razvoj talenta u osnovnoj školi

Tanja Avsec ; OŠ Ivana Cankarja, Vrhnika, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 518 Kb

str. 663-672

preuzimanja: 171

citiraj


Sažetak

Učiteljica glazbene umjetnosti, glazbenih izbornih predmeta i zborova u OŠ Ivana Cankara Vrhnika prezentirala je planiranje, organizaciju i provedbu učenja glazbeno talentiranih učenika u zadnjoj trijadi osnovne škole. Sustavno se opisuje i prezentira primjer dobre prakse i kreativne metode te izazovi poučavanja talentiranih učenika različitih dobi i razreda, koji svoje dobiveno znanje uspješno i uvjerljivo prezentiraju na javnoj izvedbi. Osim znanja sviranja instrumenta, koje stječu iskustvenim učenjem, sudionici stječu i vještine i spretnosti koje unatoč talentu nisu imali. Tijekom satova nastave stječu hrabrost odlučiti se o novim i nepoznatim stvarima, odvažnost živjeti izvan svojih okvira i suočavati se sa svojim talentom, spoznaju da učenje nove aktivnosti može biti konstruktivno i postupno, na završnom nastupu praktično provjeravaju i dožive rezultat kreativnog učenja i ponavljanja najtežih zadataka, upoznaju složenost učenja na vlastitim pogreškama, složenost samokritike i potrebu uvažavanja pozitivne kritike drugih, strpljenja i ustrajnosti u postizanju željenog uspjeha i cilja.

Ključne riječi

glazbeni talent, inovativne nastavne metode, iskustveno učenje, sviranje instrumenta.

Hrčak ID:

264433

URI

https://hrcak.srce.hr/264433

Datum izdavanja:

1.11.2021.

Posjeta: 403 *