Pregledni rad
Nastava na daljinu (online nastava) usmjerena na učenika
Katarina Marciuš Logožar
orcid.org/0000-0002-7388-472X
; Osnovna škola Ivana Cankara, Zagreb
Sažetak
U ovom radu prikazane su mogućnosti koje nam u poticanju suradničkog učenja pruža konstruktivistička nastava na daljinu (online nastava). Posebno u ovo vrijeme kada su pandemija COVID-19 uzrokovana koronavirusom i potresi u našoj Zemlji narušili uobičajeno funkcioniranje svih sustava, pa tako i sustava obrazovanja, potrebno je naći rješenja kojima ćemo nadomjestiti nedostatke praćenja nastave na daljinu, što se, prije svega, odnosi na smanjenu mogućnost socijalizacije djece. Velika pomoć u poticanju suradništva dolazi nam u vidu virtualnih učionica i alata koji su nam dostupni unutar njih, no problem je u tome što velik broj učitelja nije upoznat s korištenjem tih alata i općenito se ne može, ili ne usudi pokušati, snaći u virtualnom okruženju. Stoga se u radu, osim mogućih poteškoća s kojima se učitelji mogu susresti u nastavi na daljinu (online nastavi), nude i prijedlozi rješenja tih problema.
Ključne riječi
nastava na daljinu (online nastava), e-učenje, strategije poučavanja, suradničko učenje
Hrčak ID:
267621
URI
Datum izdavanja:
1.12.2021.
Posjeta: 3.991 *