Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Nastava na daljinu (online nastava) usmjerena na učenika

Katarina Marciuš Logožar orcid id orcid.org/0000-0002-7388-472X ; Osnovna škola Ivana Cankara, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 802 Kb

str. 345-369

preuzimanja: 2.300

citiraj


Sažetak

U ovom radu prikazane su mogućnosti koje nam u poticanju suradničkog učenja pruža konstruktivistička nastava na daljinu (online nastava). Posebno u ovo vrijeme kada su pandemija COVID-19 uzrokovana koronavirusom i potresi u našoj Zemlji narušili uobičajeno funkcioniranje svih sustava, pa tako i sustava obrazovanja, potrebno je naći rješenja kojima ćemo nadomjestiti nedostatke praćenja nastave na daljinu, što se, prije svega, odnosi na smanjenu mogućnost socijalizacije djece. Velika pomoć u poticanju suradništva dolazi nam u vidu virtualnih učionica i alata koji su nam dostupni unutar njih, no problem je u tome što velik broj učitelja nije upoznat s korištenjem tih alata i općenito se ne može, ili ne usudi pokušati, snaći u virtualnom okruženju. Stoga se u radu, osim mogućih poteškoća s kojima se učitelji mogu susresti u nastavi na daljinu (online nastavi), nude i prijedlozi rješenja tih problema.

Ključne riječi

nastava na daljinu (online nastava), e-učenje, strategije poučavanja, suradničko učenje

Hrčak ID:

267621

URI

https://hrcak.srce.hr/267621

Datum izdavanja:

1.12.2021.

Posjeta: 4.113 *