Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

FAKTORI BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE TRAVNIK

Samer Dolovac Dolovac
Darijo Jerković orcid id orcid.org/0000-0002-6728-1308 ; Sveučilište/Univerzitet “VITEZ” , Fakultet poslovne ekonomije, Travnik, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 1.189 Kb

str. 6-19

preuzimanja: 635

citiraj


Sažetak

U kontekstu modernog teorijskog shvatanja pod turističkom destinacijom podrazumijeva se integrirani prostor koji svoj turistički identitet gradi na konceptu kumulativnih atrakcija. U širem smislu turistički identitet destinacije čine sve vrijednosti njenih aspekata koji su ili mogu biticiljanim tržištima privlačni i kao takvi valorizirani u funkciji turizma. Posebnosti prostora sa najznačajnijimatrakcijamapredstavljajuključne faktore i okosnicasu u formiranjujedinstvenog turističkog identiteta destinacije kao složenog turističkog proizvoda, te daju smjernice u razvoju brenda turističke destinacije.
Rad istražuje faktore brendiranja kao osnova za usmjerenje u kreiranju jedinstvenog turističkog identiteta, odnosno razvoju turističkog brenda općine Travnik kao složene turističke destinacije. Na temelju empirijskog istraživanja i komparacije stavova tri ciljne skupine: lokalnog stanovništva, turističkih djelatnika i turista koji posjećuju ovu destinaciju, identificirani su ključni faktori brendiranja za ovu općinu, koji bi trebali biti polazna osnova za razvijanje strategije brendiranja u budućem periodu.

Ključne riječi

turistička destinacija, turistički identitet, faktori brendiranja, brend turističke destinacije.

Hrčak ID:

268063

URI

https://hrcak.srce.hr/268063

Datum izdavanja:

23.12.2021.

Posjeta: 1.371 *