Izvorni znanstveni članak
FAKTORI BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE TRAVNIK
Samer Dolovac Dolovac
Darijo Jerković
orcid.org/0000-0002-6728-1308
; Sveučilište/Univerzitet “VITEZ” , Fakultet poslovne ekonomije, Travnik, Bosna i Hercegovina
Sažetak
U kontekstu modernog teorijskog shvatanja pod turističkom destinacijom podrazumijeva se integrirani prostor koji svoj turistički identitet gradi na konceptu kumulativnih atrakcija. U širem smislu turistički identitet destinacije čine sve vrijednosti njenih aspekata koji su ili mogu biticiljanim tržištima privlačni i kao takvi valorizirani u funkciji turizma. Posebnosti prostora sa najznačajnijimatrakcijamapredstavljajuključne faktore i okosnicasu u formiranjujedinstvenog turističkog identiteta destinacije kao složenog turističkog proizvoda, te daju smjernice u razvoju brenda turističke destinacije.
Rad istražuje faktore brendiranja kao osnova za usmjerenje u kreiranju jedinstvenog turističkog identiteta, odnosno razvoju turističkog brenda općine Travnik kao složene turističke destinacije. Na temelju empirijskog istraživanja i komparacije stavova tri ciljne skupine: lokalnog stanovništva, turističkih djelatnika i turista koji posjećuju ovu destinaciju, identificirani su ključni faktori brendiranja za ovu općinu, koji bi trebali biti polazna osnova za razvijanje strategije brendiranja u budućem periodu.
Ključne riječi
turistička destinacija, turistički identitet, faktori brendiranja, brend turističke destinacije.
Hrčak ID:
268063
URI
Datum izdavanja:
23.12.2021.
Posjeta: 1.347 *