Stručni rad
EMOCIONALNO OPISMENJAVANJE
Alenka Domanjko Rožanc
; Osnovna šola Markovci
Sažetak
Prepoznavanje emocija pokazatelj je zrelosti osobnosti i predstavlja važan čimbenik koji pomaže u izgradnji odnosa s drugima i sa samim sobom. Socijalno učenje usko je povezano s emocijama. Dobra regulacija emocija pridonosi socijalno-emocionalnoj pismenosti te posljedično dobroj prihvaćenosti i uključenosti – kao i obratno [1]. Škola je prostor u kojem učimo prepoznavati emocije sebe i drugih. Osjećaji prihvaćenosti i uključenosti u skupinu odnosno razred imaju ključni značaj za učenika. Članak osvjetljuje važnost emocionalnog opismenjavanja i pruženih prilika u školskom prostoru, gdje je moguće razvijati socijalno i emocionalno opismenjavanje. Opisuje se i uloga učitelja, jer je vrlo važno da u ovom području posjeduje sljedeće kompetencije: visoku razinu samosvjesnosti i socijalne svijesti, da slijedi prosocijalne vrednote i poštuje ljude oko sebe. Teorijski dio rada potkrijepljen je primjerom iz prakse.
Ključne riječi
emocije, emocionalno i socijalno opismenjavanje, uključenost, ponašanje.
Hrčak ID:
268238
URI
Datum izdavanja:
1.2.2022.
Posjeta: 1.386 *