Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22598/zefzg.2021.2.1
Povezanost kvalitete online komuniciranja društveno-odgovornog poslovanja i reputacije poduzeća
Igor Klopotan
; Međimursko veleučilište u Čakovcu
Sažetak
Između društvene odgovornosti poduzeća i reputacije postoji višedimenzionalna povezanost kroz imidž, konkurentnost i povjerenja između poduzeća i dionika. Znanstvena istraživanja su pokušala doprinijeti i razviti modele mjerenja i upravljanja reputacijom poduzeća, ali još uvijek je vrlo malo istraživanja koja povezuju društveno odgovorno poslovanje sa reputacijom poduzeća. Razina društvene odgovornosti, prema istraživanjima, utječe na indeks reputacije kao jedan od bitnih parametara. Glavno istraživačko pitanje ovog rada je da li komuniciranje društveno-odgovornog poslovanja putem web stranica i društvenih mreža ima utjecaj na reputaciju poduzeća u Republici Hrvatskoj. Provedena su dva primarna istraživanja: (i) Istraživanje reputacije poduzeća na uzorku stanovništva i (ii) Primarno istraživanje Web stranica poduzeća i društvenih mreža. Metodom kvantilne regresije ispitane su hipoteze rada, koje su potvrđene.
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; reputacija; kvantilna regresija; web stranice; društvene mreže
Hrčak ID:
270637
URI
Datum izdavanja:
12.1.2022.
Posjeta: 1.112 *