Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21464/mo.28.2.1

Interaktivni nastavni materijali za predmete Glazbena teorija i Solfeggio u osnovnim glazbenim školama u Sloveniji

Katarina Zadnik orcid id orcid.org/0000-0003-1999-7819 ; Akademija za glasbo, Univerza v Ljubljani, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 548 Kb

str. 281-301

preuzimanja: 566

citiraj


Sažetak

Opće i glazbeno obrazovanje u situaciji pandemije u potpunosti je prešlo na model učenja na daljinu. Istraživanjem se željelo ustanoviti koje su didaktičke pristupe primjenjivali učitelji i učenici u slovenskim glazbenim školama tijekom asinkronog učenja na daljinu. Na uzorku od 9 aktivnih učitelja i 16 učenika analiziran je 31 interaktivni nastavni materijal kako bi se odredili inovativni didaktički pristupi u korištenju digitalne tehnologije s ciljem ostvarenja ishoda učenja na nastavi Glazbene teorije i Solfeggia. Primjenom kvalitativnih i kvantitativnih metoda došlo se do rezultata koji ukazuju na nisku zastupljenost didaktičkih pristupa koji koriste digitalne tehnologije. Iako su rezultati pokazali visoku učestalost korištenja digitalne tehnologije među učenicima, istaknuta je i prisutnost materijala za e-učenje te tradicionalnih nastavnih pristupa, poput onih korištenih u klasičnom tipu učioničke nastave.

Ključne riječi

asinkrono učenje na daljinu; didaktički pristupi korištenju digitalne tehnologije; materijali za e-učenje; glazbena škola; Glazbena teorija; Solfeggio

Hrčak ID:

271362

URI

https://hrcak.srce.hr/271362

Datum izdavanja:

25.1.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.752 *