Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.46458/27121097.2021.27.178

RAČUNOVODSTVENA NASTAVA U DIGITALNOM OKRUŽENJU

Maja Letica ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Ivana Dropulić orcid id orcid.org/0000-0003-3128-706X ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 451 Kb

str. 178-192

preuzimanja: 312

citiraj


Sažetak

Pogled unazad godinu dvije, pokazuje da je nastava u digitalnom okruženju promatrana u kontekstu računovodstva predstavljala poseban izazov u smislu organizacije, kreativnosti i provedbe čitavog procesa kako bi se studentima omogućilo jednako stjecanje znanja kao u klasičnoj nastavi. Navedeno je bilo posebno zahtjevno za obrazovne ustanove koje ranije nisu, barem u nekoj mjeri, primjenjivale određene oblike online nastave.
Rad je kroz istraživanje provedeno na studentima Ekonomskog fakulteta, koji su slušali jedan ili više računovodstvenih kolegija u pandemijskoj akademskoj 2020/2021. godini, nastojao ponuditi odgovore na pitanja o stupnju zadovoljstva studenata nastavom u digitalnom okruženju, koje su to prednosti i nedostatci ovako realizirane nastave te u kojim aspektima ima prostora za unaprjeđenje kada se u kontekstu nastave u digitalnom okruženju razmatra nastava iz računovodstvenih kolegija.

Ključne riječi

računovodstvo; online nastava; studenti; računovodstveni kolegiji;

Hrčak ID:

271509

URI

https://hrcak.srce.hr/271509

Datum izdavanja:

28.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.134 *