Stručni rad
UČENICI TAKOĐER ZNAJU POKAZATI SOLIDARNOST
JULIJA GRM
; Osnovana šola Frana Roša Celje
Sažetak
Nije samo po sebi razumljivo da djeca osjećaju dobročinstvo, razumiju i žive po njegovim načelima. Važno je da im mi odrasli to približimo. Toga smo iz godine u godinu sve svjesniji u OŠ Fran Roš Celje, koja je već neko vrijeme aktivno uključena u mnoge dobrotvorne projekte. U školi oduvijek njegujemo vrijednosti poput pomaganja i podrške drugima, te se rado uključujemo u razne dobrotvorne projekte koji mladima proširuju vidike i uče ih o životu. U članku su prikazane različite aktivnosti jačanja solidarnosti koje se provode na razini razreda, odjela, pojedinih skupina i cijele škole. Važno je da škola uči mlade dovoljno znanja, ali je jednako važno da dijete razvija i druge socijalne kompetencije tijekom osnovnog obrazovanja. Nastojimo da učenici stječu znanja i vrijednosti, kako bi mlada osoba sagledala nevolju sučovjeka, pristupila mu i pomogla, jer se time izgrađuje u cjelovitu osobnost.
Ključne riječi
dobročinstvo, solidarnost, suosjećanje, međusobno razumijevanje, vrijednosti.
Hrčak ID:
271811
URI
Datum izdavanja:
1.6.2022.
Posjeta: 753 *