Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

DIDAKTIČKE AKTIVNOSTI ZA LAKŠE RAZUMIJEVANJE MJESNIH VRIJEDNOSTI BROJEVA

Jasmina Ducman ; Osnovna škola dr. Ljudevita Pivka Ptuj


Puni tekst: hrvatski pdf 307 Kb

str. 218-227

preuzimanja: 328

citiraj


Sažetak

Svrha članka je širenje dobre nastavne prakse u području dodatne stručne pomoći učenicima s poteškoćama u učenju u redovnoj osnovnoj školi. Razumijevanje dekadnog sustava i mjesnih vrijednosti jedan je od najvažnijih preduvjeta za uspješno računanje. Razvijanje brojčanih i kvantitativnih prikaza dugotrajan je proces, stoga je iznimno važno da školski stručnjaci ovom području posvete posebnu pozornost. U članku je prikazan skup različitih didaktičkih aktivnosti nastalih pružanjem pomoći učenicima različitih razreda kojima je potrebna intenzivnija pomoć u ovom području. Provedene aktivnosti pridonijele su boljem napretku učenika u učenju, motivirale ih za školski rad te, im ujedno ponudile drugačiji pristup učenju, uzimajući u obzir različite stilove učenja. Većina aktivnosti provedena je u individualnom radu s pojedinim učenicima uz dodatnu stručnu pomoć, a neke od njih provodile su se unutar njihovih odjela s cijelim razredom.

Ključne riječi

dodatna stručna pomoć, dekadni sustav, mjesne vrijednosti, didaktičke aktivnosti, didaktička pomagala, poteškoće u učenju

Hrčak ID:

273581

URI

https://hrcak.srce.hr/273581

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 739 *