Stručni rad
MEĐUPREDMETNA POVEZANOST GLAZBE I LIKOVNE UMJETNOSTI
Sonja Gregurić
; Osnovna šola Frana Roša Celje
Sažetak
U procesu obrazovanja svakodnevno se susrećemo s novim izazovima, pa je ažuriranje novih znanja i razvoj kurikuluma sastavni dio našeg obrazovnog sustava. Umjetnost nam omogućuje da ostvarimo i istovremeno koristimo svoje kreativne potencijali, mašta, emocionalna inteligencija, moralne vrijednosti, neovisnost, kritičko prosuđivanje, te slobodno mišljenje i djelovanje. Već u vrtiću susrećemo se s raznim tematskim sklopovima i temama koje međusobno povezujemo, a ujedno uključujemo aktivnosti iz različitih područja. Osim sadržaja, za kvalitetnu integraciju vrlo je važno da dosljedno pratimo opće i operativne ciljeve pojedinog područja, te ih istovremeno ispreplićemo. No, sve ćemo to moći pratiti ako unaprijed znamo sadržaje i ciljeve svakog područja te osiguramo stručnu i didaktičku osposobljenost odgajatelja. Glazbenu umjetnost često povezujemo s likovnom umjetnošću, ali samo površno. Obično kod slušajući pjesmu koju slikamo ili. umjetnički izražavamo samo doživljaje ili sadržaj mjuzikla djela. Međupredmetna integracija omogućuje nam da radimo u glazbi i likovnoj umjetnosti postižemo dubinsko razumijevanje glazbenih i umjetničkih koncepata.
Ključne riječi
glazbena umjetnost, likovna umjetnost, stvaranje.
Hrčak ID:
274416
URI
Datum izdavanja:
1.6.2022.
Posjeta: 839 *