Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17685/Peristil.64.9
Uvođenje povijesti umjetnosti u općegimnazijsko obrazovanje — doprinosi Grge Gamulina i Milana Preloga
Josipa Alviž
orcid.org/0000-0001-8815-2743
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Jasmina Nestić
orcid.org/0000-0001-5063-4456
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Uvođenje novoga nastavnog predmeta u srednjoškolsko obrazovanje dugotrajan je proces koji nerijetko završava neuspjehom. Svaki uspjeli pokušaj stoga je događaj vrijedan pažnje i osvrta. U ovome radu izdvojeno je razdoblje 50-ih godina 20. stoljeća kada su zalaganjem povjesničara umjetnosti, prije svega Grge Gamulina i Milana Preloga, postavljeni potrebni preduvjeti za uvođenje povijesti likovne umjetnosti kao zasebnoga predmeta u hrvatske gimnazije.
Ključne riječi
Grgo Gamulin; Milan Prelog; nastava povijesti umjetnosti; srednjoškolsko obrazovanje, gimnazije
Hrčak ID:
274663
URI
Datum izdavanja:
31.3.2022.
Posjeta: 1.507 *