Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17685/Peristil.64.9

Uvođenje povijesti umjetnosti u općegimnazijsko obrazovanje — doprinosi Grge Gamulina i Milana Preloga

Josipa Alviž orcid id orcid.org/0000-0001-8815-2743 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Jasmina Nestić orcid id orcid.org/0000-0001-5063-4456 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 108 Kb

str. 129-139

preuzimanja: 200

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 108 Kb

str. 129-139

preuzimanja: 126

citiraj


Sažetak

Uvođenje novoga nastavnog predmeta u srednjoškolsko obrazovanje dugotrajan je proces koji nerijetko završava neuspjehom. Svaki uspjeli pokušaj stoga je događaj vrijedan pažnje i osvrta. U ovome radu izdvojeno je razdoblje 50-ih godina 20. stoljeća kada su zalaganjem povjesničara umjetnosti, prije svega Grge Gamulina i Milana Preloga, postavljeni potrebni preduvjeti za uvođenje povijesti likovne umjetnosti kao zasebnoga predmeta u hrvatske gimnazije.

Ključne riječi

Grgo Gamulin; Milan Prelog; nastava povijesti umjetnosti; srednjoškolsko obrazovanje, gimnazije

Hrčak ID:

274663

URI

https://hrcak.srce.hr/274663

Datum izdavanja:

31.3.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 810 *