Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MOTIVACIJSKI POTICAJI ZA ČITANJE

Nuška Košak ; OŠ Frana Metelka Škocjan


Puni tekst: hrvatski pdf 408 Kb

str. 556-561

preuzimanja: 216

citiraj


Sažetak

»Kada učenik razumije i vidi smisao učenja, kada je svjestan značenja i značaja sadržaja koje uči, njegova je motivacija za učenje veća. Učitelj također može pridonijeti motivaciji učenika za učenje odabirom aktivnosti, koje omogućuju takve interakcije« [2]. Kao učiteljica volim na poslu pratiti ponašanje djece i promatrati njihovu posvećenost percepciji predmeta. Jako mi je drago kada učenici nešto rade sa zanimanjem, motivacijom i dobrom voljom. Prije izvođenja raznih aktivnosti u glavi mi se nameću mnoga pitanja, npr. kako učenike upoznati s pojedinim predmetom, kako ih potaknuti na razmišljanje. Tako je i s čitanjem, kako učenicima naglasiti njegovu važnost i podići ga na višu razinu? Mnogo mogućnosti za podizanje razine čitanja učenika vidim u učiteljevu pozitivnom pristupu lektiri i u njegovim motivacijskim poticajima učenika na čitanje.

Ključne riječi

čitanje, poticanje, motivacijsko sredstvo

Hrčak ID:

276107

URI

https://hrcak.srce.hr/276107

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 462 *