Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

DO SURADNJE U NASTAVNOM PROCESU KROZ STRUKTURE SURADNIČKOG UČENJA

Tanja Kovačič ; Osnovna škola Franja Malgaja Šentjur


Puni tekst: hrvatski pdf 550 Kb

str. 562-572

preuzimanja: 356

citiraj


Sažetak

Profesija učitelja se znatno promijenila. Učitelj mora biti suveren, slobodan, samostalan, mora znati razmišljati, objektivan, dosljedan, kreativan, dobar pedagog. Nove smjernice obrazovanja nalažu da se gradivo prenosi na jedinstven način, koristeći suvremene pristupe učenju i nastavne prakse. Mora pobuditi znatiželju, radoznalost, aktivnost i omogućiti istraživanje novoga. Uz sve to nastoji da se učenik razvija, da raste te se što je više moguće usavršava. Zadatak svih učitelja u modernim školama je pripremiti učenike na izazove budućnosti, kako bi kasnije u životu bili dobro pripremljeni za rješavanje problema i suočavanje s pritiscima svijeta. U sve zahtjevnijim životnim situacijama i uvjetima trebat će nam fleksibilni i dinamični ljudi s velikim iskustvom u raznim društvenim situacijama. Međusobna pomoć i suradnja vrijednosti su koje učenici teško ostvaruju u današnjem individualističkom društvu. Stoga je bitno u nastavu uključiti suradničko odnosno kooperativno učenje koje potiče međusobnu suradnju i osjećaj za bližnje. To je aktivan oblik učenja koji doprinosi cjelovitom razvoju djeteta. Suradničko učenje može se učiti kroz različite strukture suradničkog učenja u učionici, kao i putem e-uređaja, na daljinu.

Ključne riječi

učitelj, pristup učenju, uzajamna pomoć, kooperativno učenje

Hrčak ID:

276115

URI

https://hrcak.srce.hr/276115

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 566 *