Prethodno priopćenje
Usporedba prezentacije baštinskih tema u udžbenicima povijesti za osnovnu školu
Miljenko Hajdarović
orcid.org/0000-0001-6680-3584
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
Povijest kao školski predmet na specifičan se način odnosi prema kulturnoj baštini jer su ostatci materijalne i nematerijalne kulture zapravo povijesni izvori. Kao povijesni izvori mogu se koristiti za analizu i vježbu povjesničarskih vještina. U radu se uspoređuje položaj baštine u starome nastavnom planu i novome kurikulumu te se prikazuje na koji se način ove razlike prezentiraju u udžbenicima Povijesti za osnovnu školu.
Ključne riječi
kulturna baština; kurikulum povijesti; udžbenici povijesti
Hrčak ID:
277806
URI
Datum izdavanja:
6.12.2021.
Posjeta: 1.013 *