Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Usporedba prezentacije baštinskih tema u udžbenicima povijesti za osnovnu školu

Miljenko Hajdarović orcid id orcid.org/0000-0001-6680-3584 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 1.845 Kb

str. 77-98

preuzimanja: 115

citiraj


Sažetak

Povijest kao školski predmet na specifičan se način odnosi prema kulturnoj baštini jer su ostatci materijalne i nematerijalne kulture zapravo povijesni izvori. Kao povijesni izvori mogu se koristiti za analizu i vježbu povjesničarskih vještina. U radu se uspoređuje položaj baštine u starome nastavnom planu i novome kurikulumu te se prikazuje na koji se način ove razlike prezentiraju u udžbenicima Povijesti za osnovnu školu.

Ključne riječi

kulturna baština; kurikulum povijesti; udžbenici povijesti

Hrčak ID:

277806

URI

https://hrcak.srce.hr/277806

Datum izdavanja:

6.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 479 *