Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Upotreba i prednosti proširene stvarnosti u međupredmetnom pristupu

Ella Rakovac Bekeš orcid id orcid.org/0000-0001-8562-6544 ; Prva gimnazija Osijek, Osijek, Hrvatska
Vjekoslav Galzina orcid id orcid.org/0000-0003-1101-6633 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 1.220 Kb

str. 217-235

preuzimanja: 123

citiraj


Sažetak

Bez obzira na temu koja se poučava, stvaranje smislenih veza sa stvarnim svijetom uvijek je krajnji cilj. Ovaj rad daje pregled međupredmetnog pristupa i dostupnih aplikacija proširene stvarnosti za učenje povijesti te potencijala za njihovo korištenje u nastavi povijesti. Također pokazuje kako su različiti teorijski pristupi učenju i poučavanju s imerzivnim/virtualnim tehnologijama sintetizirani kako bi se stvorili snažni scenariji učenja koji integriraju povijest, učenje stranih jezika, društvene znanosti i prirodoslovlje - matematiku. Ovaj interdisciplinarni didaktički pristup ukazuje na mogućnosti postizanja kvalitetnijih obrazovnih ciljeva i pružanja drugačijeg iskustva učenicima. Istražena su iskustva i reakcije učenika na ovaj međupredmetni pristup učenju. Cilj je procijeniti prednosti međupredmetnog pristupa koristeći proširenu stvarnost, istodobno bilježeći ishode učenja i ponašanja koji proizlaze iz njegove primjene.

Ključne riječi

međupredmetni; proširena stvarnost; povijest; matematika

Hrčak ID:

277812

URI

https://hrcak.srce.hr/277812

Datum izdavanja:

6.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 547 *