Stručni rad
Upotreba i prednosti proširene stvarnosti u međupredmetnom pristupu
Ella Rakovac Bekeš
orcid.org/0000-0001-8562-6544
; Prva gimnazija Osijek, Osijek, Hrvatska
Vjekoslav Galzina
orcid.org/0000-0003-1101-6633
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
Bez obzira na temu koja se poučava, stvaranje smislenih veza sa stvarnim svijetom uvijek je krajnji cilj. Ovaj rad daje pregled međupredmetnog pristupa i dostupnih aplikacija proširene stvarnosti za učenje povijesti te potencijala za njihovo korištenje u nastavi povijesti. Također pokazuje kako su različiti teorijski pristupi učenju i poučavanju s imerzivnim/virtualnim tehnologijama sintetizirani kako bi se stvorili snažni scenariji učenja koji integriraju povijest, učenje stranih jezika, društvene znanosti i prirodoslovlje - matematiku. Ovaj interdisciplinarni didaktički pristup ukazuje na mogućnosti postizanja kvalitetnijih obrazovnih ciljeva i pružanja drugačijeg iskustva učenicima. Istražena su iskustva i reakcije učenika na ovaj međupredmetni pristup učenju. Cilj je procijeniti prednosti međupredmetnog pristupa koristeći proširenu stvarnost, istodobno bilježeći ishode učenja i ponašanja koji proizlaze iz njegove primjene.
Ključne riječi
međupredmetni; proširena stvarnost; povijest; matematika
Hrčak ID:
277812
URI
Datum izdavanja:
6.12.2021.
Posjeta: 1.111 *