Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.17818/EMIP/2022/1.5

ANALIZA POVEZANOSTI DIMENZIJA KVALITETE ZDRAVSTVENIH USLUGA NA TERCIJARNOJ RAZINI ZDRAVSTVENE ZAŠTITE

Aldin Brajić ; Sveučilište u Tuzli, Ekonomski fakultet; CEO Udruženje EconVita Zenica
Samira Dedić ; Sveučilište u Tuzli, Ekonomski fakultet
Saliha Brajić ; Sveučilište u Tuzli, Ekonomski fakultet; JP Elektroprivreda BiH d.d. – Sarajevo


Puni tekst: hrvatski pdf 452 Kb

str. 101-123

preuzimanja: 340

citiraj


Sažetak

Tercijarna razina zdravstvene zaštite trebala bi pružati visokospecijaliziranu zdravstvenu uslugu koja uključuje najsloženije metode i postupke dijagnostike, liječenja i rehabilitacije. U skladu s time, kvaliteta usluga na ovoj razini zdravstvene zaštite trebala bi biti na najvišoj razini, a menadžeri bi trebali posjedovati i provoditi sustav upravljanja kvalitetom. Cilj rada je ispitati povezanost dimenzija kvalitete zdravstvenih usluga na tercijarnoj razini zdravstvene zaštite u Bosni i Hercegovini, mjereno iz perspektive korisnika zdravstvene zaštite. Središnja hipoteza glasi: „Postoji statistički značajna povezanost između dimenzija kvalitete zdravstvenih usluga na tercijarnoj razini zdravstvene zaštite Bosne i Hercegovine.“ Istraživanje je provedeno anketnim putem na stratificiranom uzorku od 1022 korisnika zdravstvenih usluga svih pet tercijarnih kliničkih centara na području BiH. Istraživanjem je utvrđena statistički značajna korelacija između promatranih dimenzija kvalitete zdravstvenih usluga: opipljivosti, pouzdanosti, odaziva, sigurnosti i empatičnosti. Dobivene rezultate klinički menadžment može koristiti za implementaciju sustava upravljanja kvalitetom i poboljšanje kvalitete zdravstvenih usluga.

Ključne riječi

tercijarna razina zdravstvene zaštite; kvaliteta usluga; korisnici zdravstvenih usluga; deskriptivna statistika; korelacijska analiza

Hrčak ID:

278688

URI

https://hrcak.srce.hr/278688

Datum izdavanja:

6.6.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 778 *