Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja

Katarina Vanek ; Datascript, Orahovica
Andrej Maras ; Osnovna škola „Lotrščak“, Zagreb
Bruno Matijašević orcid id orcid.org/0000-0002-0769-7248 ; Osnovna škola „Lotrščak“, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 260 Kb

str. 161-179

preuzimanja: 437

citiraj


Sažetak

Pandemija virusa COVID-19 u određenom je vremenu promijenila način funkcioniranja odgojno-obrazovnih sustava. Nastava je provođena na daljinu što je učiteljima donijelo brojne izazove, a jedan od njih bilo je e-vrednovanje. Ovaj rad daje uvid u učiteljsko viđenje problematike provedbe e-vrednovanja tijekom nastave na daljinu. Za potrebe prikupljanja podataka u ovom je istraživanju korišten polustrukturirani intervju. Sudjelovalo je 16 učitelja obaju spolova. Prema rezultatima, razvidno je da e-vrednovanje učiteljima predstavlja izazov. Posebno se istaknula problematika učeničke samostalnosti i razine usvojenosti nastavnih sadržaja što dovodi u pitanje svrhovitost i relevantnost e-vrednovanja.

Ključne riječi

COVID-19; e-vrednovanje; nastava na daljinu

Hrčak ID:

279090

URI

https://hrcak.srce.hr/279090

Datum izdavanja:

5.6.2022.

Posjeta: 918 *