Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.46672/aet.8.1.1

Društveno poduzetništvo u odabranim zemljama Europske unije

Petra Palić ; Odjel za sociologiju, Hrvatsko katoličko sveučilište
Nikolina Pejović ; Hrvatski Telekom
Ana Pavković orcid id orcid.org/0000-0003-0567-7558 ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: engleski pdf 470 Kb

str. 3-23

preuzimanja: 355

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 470 Kb

str. 3-23

preuzimanja: 260

citiraj


Sažetak

Društveni poduzetnici stvaraju vrijednost. Globalni problemi poput siromaštva u posljednje su vrijeme intenzivirani uslijed gospodarske krize te i dalje imaju velik utjecaj na
život mnogih ljudi diljem svijeta i predstavljaju velik interes društvenoj ekonomiji. Društveno poduzetništvo je važna odrednica društvene ekonomije i opisuje skup iznimnih ponašanja. Ovaj rad analizira pojam, percepciju i stupanj društveno-gospodarskog razvoja s naglaskom na društveno poduzetništvo u odabranim zemljama Europske unije i u Hrvatskoj. Analiza obuhvaća koncept i razvoj odabranih starijih članica Europske unije i oslanja se na postsocijalističke zemlje, kao najmlađe članice Europske unije. Analiziranjem činjenica članak pokušava dokazati da su društvena ekonomija i društveno poduzetništvo razvijeniji i rascjepkaniji u starijim i razvijenijim zemljama članicama Europske unije. Dodatni dokaz tome je razina zaposlenosti u društvenom gospodarstvu u Europskoj uniji, gdje postsocijalističke zemlje zaostaju za razvijenijim zemljama Europske unije.

Ključne riječi

društveno poduzetništvo; Europska unija; trendovi zapošljavanja u društvenoj ekonomiji

Hrčak ID:

279653

URI

https://hrcak.srce.hr/279653

Datum izdavanja:

27.6.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.155 *