Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v24i1.4244

Metodički pristup pisanju terapijske bajke: implikacije za obrazovanje budućih odgajatelja

Aleksandra Šindić orcid id orcid.org/0000-0001-8565-0464 ; Faculty of Philosophy University of Banja Luka Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, 7800 Banja Luka, Bosnia and Herzegovina
Tamara Pribišev Belesin ; Faculty of Philosophy University of Banja Luka Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, 7800 Banja Luka, Bosnia and Herzegovina
Jurka Lepičnik-Vodopivec orcid id orcid.org/0000-0003-3238-7660 ; Pedagogical Faculty University of Primorska Cankarjeva 5, SI-6000 Koper, Slovenia
Barbara Baloh ; Pedagogical Faculty University of Primorska Cankarjeva 5, SI-6000 Koper, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 245 Kb

str. 271-296

preuzimanja: 183

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 245 Kb

str. 271-296

preuzimanja: 92

citiraj


Sažetak

Kvalitativno istraživanje u kojem je sudjelovalo 36 studenata Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Banjoj Luci i Pedagoškog fakulteta Sveučilišta Primorska provedeno
je 2020. godine, a cilj mu je bio ispitati metodičke elemente nastave u kontekstu
situacijskoga učenja studenata tijekom pandemije COVID 19. U studiji, zasnovanoj
na idejama o razvojnim istraživanjima i na interpretativnom pristupu, primijenjen
je introspektivni pisani intervju i putem tematske analize sadržaja izdvojene su tri
ključne, međusobno povezane kategorije (emocionalna komponenta metodičkoga
pristupa, angažman studenata i metodički elementi u kontekstu šire zajednice;
metodički elementi u književnim aktivnostima studenata), od kojih se emocionalna
komponenta prikazala najdominantnijom. Implikacije istraživanja ukazuju
na potrebu da se više pozornosti posveti emocionalnoj dimenziji procesa učenja
studenata, kao i njihovoj potrebi za djelovanjem u zajednici preuzimajući aktivniju
ulogu uz pomoć kontekstualiziranoga, konstruktivističkoga metodičkoga modela
sveučilišne nastave.

Ključne riječi

kompetencije odgajatelja; kontekstualizirana nastava; COVID 19; situacijsko učenje; terapijske bajke za djecu

Hrčak ID:

280317

URI

https://hrcak.srce.hr/280317

Datum izdavanja:

18.5.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 622 *