Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v24i1.4244
Metodički pristup pisanju terapijske bajke: implikacije za obrazovanje budućih odgajatelja
Aleksandra Šindić
orcid.org/0000-0001-8565-0464
; Faculty of Philosophy University of Banja Luka Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, 7800 Banja Luka, Bosnia and Herzegovina
Tamara Pribišev Belesin
; Faculty of Philosophy University of Banja Luka Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, 7800 Banja Luka, Bosnia and Herzegovina
Jurka Lepičnik-Vodopivec
orcid.org/0000-0003-3238-7660
; Pedagogical Faculty University of Primorska Cankarjeva 5, SI-6000 Koper, Slovenia
Barbara Baloh
; Pedagogical Faculty University of Primorska Cankarjeva 5, SI-6000 Koper, Slovenia
Sažetak
Kvalitativno istraživanje u kojem je sudjelovalo 36 studenata Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Banjoj Luci i Pedagoškog fakulteta Sveučilišta Primorska provedeno
je 2020. godine, a cilj mu je bio ispitati metodičke elemente nastave u kontekstu
situacijskoga učenja studenata tijekom pandemije COVID 19. U studiji, zasnovanoj
na idejama o razvojnim istraživanjima i na interpretativnom pristupu, primijenjen
je introspektivni pisani intervju i putem tematske analize sadržaja izdvojene su tri
ključne, međusobno povezane kategorije (emocionalna komponenta metodičkoga
pristupa, angažman studenata i metodički elementi u kontekstu šire zajednice;
metodički elementi u književnim aktivnostima studenata), od kojih se emocionalna
komponenta prikazala najdominantnijom. Implikacije istraživanja ukazuju
na potrebu da se više pozornosti posveti emocionalnoj dimenziji procesa učenja
studenata, kao i njihovoj potrebi za djelovanjem u zajednici preuzimajući aktivniju
ulogu uz pomoć kontekstualiziranoga, konstruktivističkoga metodičkoga modela
sveučilišne nastave.
Ključne riječi
kompetencije odgajatelja; kontekstualizirana nastava; COVID 19; situacijsko učenje; terapijske bajke za djecu
Hrčak ID:
280317
URI
Datum izdavanja:
18.5.2022.
Posjeta: 1.288 *