Stručni rad
NEMIRNO DIJETE »BISER«
Vesna Vesel
; OŠ in vrtec Apače
Sažetak
Prilikom ulaska u školu dijete upoznaje veliki broj vršnjaka, ulazi u kontakte ili prijateljstva. Osnovni problem za problematično dijete je taj što je zbog njihovog odaziva, ponašanja i specifičnosti učenja teško ispuniti disciplinske i radne zahtjeve. Dakle, postoji nepodudarnost između djetetove inteligencije-procjene bistrosti školskog uspjeha. U školi se takvom djetetu pruža odgovarajuća stručna pomoć, koja pomažen djetetu da odmah nauči reagirati, pronalazi način učenja i može se usredotočiti na suštinu. To djetetu olakšava praćenje standarda ovog društva, prihvaćanje tuđe diferencijacije i brže pronalaženje pravog puta do društvenog uspjeha i prihvaćanja. Često je slučaj da takvo dijete društvo tretira kao čudaka koji je dežurni krivac i dvorska luda u učionici. Imajući njegovanje temeljeno na snažnim načelima, prihvaćanju djeteta i na jasnim granicama, takvom je djetetu lakše zakoračiti u veliki svijet. Djeca s takvim poteškoćama, koja primaju odgovarajuću stručnu pomoć i nemaju drugih poremećaja, mogu postići iste ili čak bolje uspjehe u životu od drugih.
Ključne riječi
poremećaj pažnje, ponašanje, odgovor, pomoć u školi.
Hrčak ID:
280994
URI
Datum izdavanja:
26.8.2022.
Posjeta: 768 *