Stručni rad
UTJECAJ KREATIVNOG PISANJA NA PREVENCIJU EMOCIONALNIH TEŠKOĆA KOD MLADIH
Ivana Jarebić
; Osnovna škola Petra Berislavića Trogir
Sažetak
Cilj je rada dokazati hipotezu kako kreativno pisanje pomaže u prevenciji emocionalnih teškoća kod učenika srednjoškolske populacije. Nakon iznošenja teorijskih postavki o jezičnoj djelatnosti pisanja u srednjoškolskoj nastavi Hrvatskoga jezika, prikazani su rezultati istraživanja provedenog anketnim upitnikom na uzorku od 60 učenika drugog razreda trogirske Srednje škole Ivana Lucića (smjer opće gimnazije), a svrha je istraživanja utvrditi koliko učenici smatraju važnim kreativno pisanje u nastavi Hrvatskoga jezika, smatraju li napisane tekstove odrazom svojih emocionalnih stanja i može li im pisanje kao tehnika pomoći u nošenju s emocionalnim teškoćama. Rezultati istraživanja pokazali su kako su učenicima kreativnost i kreativno pisanje važni u srednjoškolskom obrazovanju, te kako im samostalno osmišljavanje tekstova pruža veću slobodu. Dokazana je hipoteza kako kreativno pisanje kao metoda može pomoći u prevenciji emocionalnih teškoća kod mladih te ju učitelji trebaju što više poticati u nastavi. Ovaj rad, osim što daje pregled jezične djelatnosti pisanja u srednjoškolskoj nastavi Hrvatskoga jezika, povezuje pedagogiju i psihologiju kao dvije znanosti od iznimne važnosti za rješavanje emocionalnih teškoća kod srednjoškolske populacije, donosi neke suvremene i kreativne spoznaje i metode kojima se poboljšava nastava Hrvatskoga jezika, ali i svih ostalih predmeta.
Ključne riječi
pisanje, mladi, kreativnost, emocionalne teškoće, biblioterapija
Hrčak ID:
281417
URI
Datum izdavanja:
26.8.2022.
Posjeta: 590 *