Izvorni znanstveni članak
AKTIVNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA U FUNKCIJI UNAPRIJEĐENJA POSLOVANJA BANAKA
Bojan Petrović
orcid.org/0000-0002-8130-3614
; Komisija za vrijednosne papire Federacije BiH
Darijo Jerković
orcid.org/0000-0002-6728-1308
; Sveučilište/Univerzitet "Vitez", Travnik, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Ulaskom u digitalno doba digitalne tehnologije oblikuju nove načine poslovanja i korištenja financijskih usluga. Pojava digitalnih banaka i odgovarajućih aplikacija, te u konačnici i priče o digitalnim i kriptovalutama, svjedoče ubrzanim promjenama u pružanju financijskih usluga. S temeljnim promjenama u financijskom poslovanju dolazi i potreba za prilagodbama financijskih institucija novim tehnikama u marketingu, odnosno digitalnom marketingu. Cilj ovog rada je pokazati kako i koliko banke koriste aktivnosti digitalnog marketinga i koji utjecaj on ima na financijski rezultat. Rad identificira ključne pokazatelje uspješnosti rada i poslovanja banaka, te istražuje trendove za minimalno polovinu od ukupnog broja banaka na području Bosne i Hercegovine u zadnjih pet godina. Pored navedenog, rad istražuje aktivnosti digitalnog marketinga koje banke koriste u svakodnevnom poslovanju, s posebnim naglaskom na prisutnost na društvenim mrežama, optimizaciji pretraživača (SEO), oglašavanju putem tražilice te blog i content marketinga. Također, rad identificira najviše korištene aktivnosti digitalnog marketinga, kao i najviše korištene društvene mreže u bankarskom sektoru u Bosni i Hercegovini, te istražuje način na koji banke koriste vlastite kanale komunikacije s klijentima kroz mobilne aplikacije i oglašavanje unutar njih.
Ključne riječi
digitalni marketing, banke; društvene mreže; optimizacija pretraživača; mobilne aplikacije;
Hrčak ID:
283639
URI
Datum izdavanja:
16.9.2022.
Posjeta: 1.215 *