Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

FORMATIVNO PRAĆENJE U NASTAVI ENGLESKOG

Tina Omahna ; OŠ Janka Kersnika, Brdo


Puni tekst: hrvatski pdf 225 Kb

str. 71-75

preuzimanja: 276

citiraj


Sažetak

U članku je predstavljen primjer uključivanja elemenata formativnog praćenja u nastavi engleskog jezika u 3. razredu pri obradi teme My home. Prikazane su svrhe učenja, ciljevi, provjera predznanja, put učenja, aktivni oblici učenja, prikupljanje dokaza, oblikovanje mjerila i vrednovanje postignuća. Važni elementi formativnog praćenja su predstavljanje ciljeva i oblikovanje mjerila, jer to pomaže učenicima da točno znaju što trebaju naučiti i što se od njih očekuje. Učitelj je stavljen u ulogu onoga koji učenike usmjerava, pomaže, potiče i vodi na putu do cilja. Učenici su, s druge strane, ti koji imaju aktivnu ulogu u procesu učenja. Pri tome je ključna povratna informacija koja ih vodi na putu do zacrtanog cilja.

Ključne riječi

formativno praćenje, engleski, povratna informacija, cilj

Hrčak ID:

284208

URI

https://hrcak.srce.hr/284208

Datum izdavanja:

1.3.2023.

Posjeta: 405 *