Stručni rad
FORMATIVNO PRAĆENJE U NASTAVI ENGLESKOG
Tina Omahna
; OŠ Janka Kersnika, Brdo
Sažetak
U članku je predstavljen primjer uključivanja elemenata formativnog praćenja u nastavi engleskog jezika u 3. razredu pri obradi teme My home. Prikazane su svrhe učenja, ciljevi, provjera predznanja, put učenja, aktivni oblici učenja, prikupljanje dokaza, oblikovanje mjerila i vrednovanje postignuća. Važni elementi formativnog praćenja su predstavljanje ciljeva i oblikovanje mjerila, jer to pomaže učenicima da točno znaju što trebaju naučiti i što se od njih očekuje. Učitelj je stavljen u ulogu onoga koji učenike usmjerava, pomaže, potiče i vodi na putu do cilja. Učenici su, s druge strane, ti koji imaju aktivnu ulogu u procesu učenja. Pri tome je ključna povratna informacija koja ih vodi na putu do zacrtanog cilja.
Ključne riječi
formativno praćenje, engleski, povratna informacija, cilj
Hrčak ID:
284208
URI
Datum izdavanja:
1.3.2023.
Posjeta: 907 *