Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v24i3.4677

Osnovnoškolska nastava engleskoga i njemačkoga jezika za vrijeme pandemije virusa COVID-19 - implikacije za metodiku stranih jezika

Željka Knežević orcid id orcid.org/0000-0002-1196-1363 ; Faculty of Teacher Education University of Zagreb Savska cesta 77, 10000 Zagreb, Croatia
Ana Šenjug Krleža orcid id orcid.org/0000-0003-4137-3682 ; Faculty of Teacher Education University of Zagreb Savska cesta 77, 10000 Zagreb, Croatia
Monika Ivančan ; Faculty of Teacher Education University of Zagreb Savska cesta 77, 10000 Zagreb, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 321 Kb

str. 719-752

preuzimanja: 145

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 321 Kb

str. 719-752

preuzimanja: 123

citiraj


Sažetak

stavilo je učitelje stranih jezika pred neočekivane izazove i usmjerilo fokus na
njihove kompetencije za poučavanje pomoću digitalnih alata. U svrhu stjecanja
uvida u načine na koje su osnovnoškolski učitelji engleskoga i njemačkoga jezika
u Republici Hrvatskoj odgovorili na ove izazove, ispitani su njihova nastavna
praksa i iskustva za vrijeme IOD-a u lockdownu 2020. te samoprocjena njihovih
kompetencija za primjenu digitalne tehnologije u poučavanju. Rezultati pokazuju
da su ispitanici, iako većinom svoje kompetencije za poučavanje pomoću digitalnih
tehnologija procjenjuju na srednjoj razini, nastavne sadržaje najčešće posredovali
pomoću pisanih uputa u Wordu i videa s Youtubea. Isto tako, iako postoje naznake
da su učitelji upoznati s digitalnim alatima za poučavanje, rezultati upućuju na
nedostatak njihovih didaktičko-metodičkih znanja i vještina za primjenu tih alata
u nastavi. Ovakvi nalazi ukazuju na nužnost snažnijega uključivanja pitanja
poučavanja pomoću digitalnih tehnologija u kolegije metodike nastave stranih
jezika.

Ključne riječi

digitalna tehnologija; IOD; kompetencije učitelja

Hrčak ID:

285649

URI

https://hrcak.srce.hr/285649

Datum izdavanja:

16.11.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 604 *