Pregledni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v24i3.4470
Daroviti učenici s teškoćama
Daniela Cvitković
; Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Borongajska cesta 83f, 44000 Zagreb, Croatia
Jasmina Stošić
; Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Borongajska cesta 83f, 44000 Zagreb, Croatia
Sažetak
Darovita djeca s teškoćama odnosno dvostruko izuzetni učenici razlikuju se i od
darovite djece i od djece s teškoćama. Dvostruko izuzetni učenici su oni učenici koji
pokazuju potencijal za visoka dostignuća ili kreativnu produktivnost u jednom ili više
područja te također očituju jednu ili više teškoća. Pristup obrazovanju i podrška koju
treba ova skupina djece bitno se razlikuje od pristupa i podrške koju trebaju ostali.
U ovom su radu prikazani rezultati istraživanja koji se odnose na karakteristike,
prepoznavanje i pružanje podrške darovitim učenicima s teškoćama učenja, ADHD
poremećajem i poremećajem iz spektra autizma.
Ključne riječi
daroviti učenici s teškoćama; darovitost; teškoće
Hrčak ID:
285650
URI
Datum izdavanja:
16.11.2022.
Posjeta: 2.148 *