Skip to the main content

Original scientific paper

Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima

Božo Skoko ; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 8.019 Kb

page 77-96

downloads: 579

cite


Abstract

Promotivno komuniciranje kao sredstvo utjecanja pa i pritiska u međunarodnim odnosima odavno je poznato u svim njegovim oblicima a posebno kroz propagandu. Međutim, pojavom nove discipline - odnosa s javnošću te jačanjem moći medija i javnog mišljenja, promotivno komuniciranje u međunarodnim odnosimaje nijansirana, odnosno sadržajno obogaćeno, a termin propaganda dobio je novo značenje. Autor analizira razlikovanje odnosa s javnošću i propagande u kontekstu promotivnog komuniciranja država, te pokušava odgovoriti na pitanje - je li moguće njihovo samostalno i neovisno djelovanje ili se ipak u praksi preklapaju, odnosno koriste li iste ili slične metode djelovanja.

Keywords

propaganda; odnosi s javnošću; države; promotivne agencije

Hrčak ID:

287091

URI

https://hrcak.srce.hr/287091

Publication date:

15.7.2004.

Article data in other languages: english

Visits: 1.132 *